יש לכם שאלה? לנו יש תשובה!

הכנסו לאתר ואתרו את המוצר או המוצרים שברצונכם לרכוש. הוסיפו אותו לסל הקניות שלכם. סיימתם לשוטט ואתם מוכנים לתשלום? לחצו על אייקון העגלה בתפריט העליון משמאל. לחצו על כפתור תשלום והרשמו לאתר ע״י הזנת שם משתמש, מייל וסיסמה. משם תועברו לקופה, בה תוכלו לבחור את שיטת השילוח והתשלום. ו... זהו החבילה בדרך אליכם ה-BUYTA.
צוות האתר שלנו זמין בכל יום חול מהשעה 10 ועד לשעה 17:00 וישמח לעזור לכם בכל שאלה ולקבל את ההזמנה שלכם בטלפון. אז שוטטו באתר ובחרו את הפריטים שמתאימים לכם והרימו לנו טלפון. מחוץ לשעות הפעילות ניתן לשלוח מייל לשירות הלקוחות שלנו בכתובת info@www.buyta.co.il ולבקש שניצור עמך קשר טלפוני בנושא.
רוצים לבטל את ההזמנה שלכם? אין בעיה! צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בימי חול בין השעות 10 בבוקר ל-5 אחר הצהריים. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@www.buyta.co.il
בטח! האתר מבצע החזרות ומאפשר קבלת כסף או זיכוי. אז איך עושים את זה? צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו, בטלפון או במייל או בצ׳אט ועדכנו אותנו בפרטי המקרה. לאחר מכן שלחו לנו את הפריטים. אנחנו נעדכן אתכם במייל או בטלפון מיד עם קבלת החבילה שלכם ונזכה אתכם בכסף או בקרדיט לחנות. שימו לב שניתן להחזיר רק פריטים שאריזתם נשמרה במלואה ולא נעשה בהם שימוש. פריטים שלא עומדים בתנאים אלו לא יהיו זכאים להחזר או החלפה.
כמובן! שאתם קונים אצלנו אתם יכולים להיות בטוחים שהפרטים שלכם מוצפנים ובטוחים. אתר BUYTA מקפיד לשמור על אבטחת הנתונים באתר באמצעות תעודת SSL שמבטיחה תקשורת מאובטחת ומוצפנת בין הדפדפן שלכם לשרתי האתר. יש לכם שאלות נוספות בנושא? הכנסו לעמוד קניה בטחה
כן. פתיחת החשבון היא פשוטה ומהירה. ניתן להתחבר גם באמצעות FACEBOOK CONNECT
לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם, אל תהססו לפנות